بلاگ

کنترل کولر گازی هایسنس

کنترل کولر هایسنس اصلی

“ویدیو معرفی کنترل کولر هایسنس”

کنترل کولر گازی هایسنس چیست؟

تمام آنچه از یک کولر گازی انتظار می رود، تأمین سرمای مورد نیاز و دلچسب در روز های گرم سال است. نه تنها به دنبال متعادل کردن هوای موجود در محیط هستیم بلکه انتظار داریم تهویه مناسب و دلپذیری نیز صورت گیرد. در این میان دستگاهی که بتواند پاسخگوی نیاز ما باشد، کولر گازی است که امروزه توانسته علاوه بر شهرهای جنوبی کشور، در شهر های شمالی نیز از جایگاه خوبی برخوردار شود. نکته جالب توجه این است که کنترل کولر گازی هایسنس یا هر برندی دیگری مانند سکان کشتی یا فرمان ماشین عمل می کند به نوعی که شما با کمک آن می توانید تنظیمات لازم را انجام دهید. در ادامه این مقاله بیشتر با این قطعه آشنا می شویم.

خرید کنترل کولرگازی هایسنس

خرید کنترل کولر گازی هایسنس

اگر کنترل کولر گازی هایسنس یا هر مارکی که در حال استفاده از آن هستید، به درستی کار نکند، دستگاه فلج می شود چرا که عملا نمی توانید از کارایی سازنده و تنظیمات آن استفاده کنید بنابراین توصیه می شود برای خرید کنترل کولر گازی هایسنس به افراد متخصص و با تجربه مراجعه کنید. در هنگام خرید این قطعه لازم است به چند سوال مهم و اساسی زیر پاسخ دهید.
از چه فروشگاهی می خرید؟ آیا از درجه مرغوبیت بالایی برخوردار است؟ آیا اصل است یا تقلبی؟ قیمت منطقی و مطابق عرفی دارد؟ آیا بسته بندی استاندارد و مناسبی دارد؟ آیا برای اصالت و سلامت آن تضمینی وجود دارد؟ چگونه قرار است آن را دریافت کنید؟ میزان دوام و ماندگاری کنترل کولر گازی هایسنس چقدر است؟ در صورت وجود مشکل امکان تعمیر آن وجود دارد؟ و غیره از جمله مواردی هستند که باید در مورد هر کدام به پاسخ مناسب و قطعی برسید.

برای خرید کنترل کولرگازی هایسنس کلیک کنید.

کنترل کولر هایسنس

راهنمای کنترل کولر گازی هایسنس

امروزه کولر های گازی به نوعی طراحی و تولید می شوند که به تمام نیاز های افراد پاسخ دهند و تمامی این موارد در کنترل کولر گازی هایسنس یا سایر کنترل ها، لحاظ می شود. در ادامه توضیح مختصری در خصوص هر کدام از امکانات تعبیه شده بر روی کولر گازی بیان می کنیم.

  1.  به منظور روشن یا خاموش کردن کولر، دگمه On/Off را فشار دهید.
  2. برای تصفیه هوای منزل یا محل کار، پلاسما را انتخاب کنید.
  3. برای کاهش دادن هزینه برق، گزینه E/saving را انتخاب کنید.
  4. اگر شرایطی نیاز شد که رطوبت محیط را از بین ببرید، می توانید از قابلیت نظافت خودکار استفاده کنید. با فشردن دگمه A/Clean می توانید دست به کار شوید.
  5. برای افزایش یا کاهش دمای محیط می توانید از فلش های بالا یا پایین و یا گزینه Temp استفاده کنید.
  6. برای تنظیم سرعت فن گزینه fan speed را انتخاب کنید.
  7. برای تنظیم حالت های مختلف کنترل کولر گازی هایسنس، گزینه mode را انتخاب کنید.
  8.  گاهی گرما به حدی طاقت فرسا می شود که دوست دارید از بیشترین قدرت و توان کولر گازی استفاده کنید. بر روی کنترل کولر گازی هایسنس دگمه ای به نام jet قرار دارد که به این نیاز شما پاسخ می دهد.
  9.  برای تغییر تنظیم جریان هوا به صورت افقی یا عمودی می توانید دگمه Swing را انتخاب کنید.
  10. اگر خواستید عملکردی از حالت ها را لغو کنید، می توانید دگمه set یا clear را انتخاب کنید.
    جهت کسب اطلاعات بیشتر با فروشگاه هرمس پارت به شماره 22227378-22111159-021 تماس بگیرید.

راهنمای کنترل کولر هایسنس

برنامه کنترل کولر گازی هایسنس

بر روی کنترل کولر گازی هایسنس برنامه های متعددی تعبیه شده است که شما به اقتضاء شرایط و موارد مورد نیاز می توانید، برنامه ها و تنظیمات آن را اعمال کنید. در ادامه شما را با تعدادی از این موارد آشنا می کنیم:

  1. دگمه روشن و خاموش: همانطور که از نام این دگمه مشخص است، با فشردن آن می توانید کولر را روشن و خاموش کنید.
  2. دگمه مد/mode: این دگمه جزء مهم ترین دگمه های کنترل کولر گازی هایسنس قرار می گیرد که چهار حالت برای آن تعبیه شده است و زمانی می توانید از دگمه حالت استفاده کنید که قصد تنظیم حالت کار کولر را داشته باشید. تغییر هر حالت بر روی صفحه نمایش کنترل کولر گازی مشخص است و می توانید تغییرات دلخواه را ایجاد کنید.
  3.  دگمه انواع حالت: تولید کنندگان برای بخش حالت، پنج حالت مورد نیاز را در کنترل کولر گازی هایسنس، طراحی کرده اند که شخص با توجه به شرایطی که نیاز دارد می تواند تغییر حالت را انجام دهد. حالت های auto، fan، cool، dry و heat از جمله این حالت ها هستند که عملکرد کولر گازی را به ترتیب به صورت خودکار، پنکه، خنک، گرم و خشک تغییر می دهند.
  4.  دگمه temp: یکی از مهم ترین دگمه های کنترل کولر گازی هایسنس بوده که امکان استفاده از آن برای شما به شدت وجود دارد، دگمه temp یا تنظیم دما است. لازم است بدانید بهترین دما بین 22 تا 25 درجه است که متناسب با دمای تعادل بدن در نظر گرفته شده است یعنی دمای استاندارد و مطلوب برای بدن. شما به عنوان کاربر می توانید با استفاده از دو علامت مثبت و منفی دما را کم و زیاد کنید.
  5.  دگمه fan speed: از دیگر قابلیت های کنترل کولر گازی هایسنس، دگمه سرعت فن یا speed fan می باشد. شما می توانید سرعت فن را روی دور کم، زیاد، متوسط و حتی نا منظم تنظیم کنید.
  6.  از دیگر برنامه های موجود بر روی کنترل کولز گازی هایسنس، برنامه jet cool یا turbo نام دارد. زمانی که این حالت را انتخاب می کنید، کولر گازی با بیشترین قدرت خود، فعالیت خواهد داشت.
  7.  دگمه swing: ممکن است قصد داشته باشید جهت پرتاب باد را تغییر دهید. برای این کار لازم است پره های کولر گازی تغییر کنند. شما می توانید با فشردن دگمه swing بر روی کنترل کولر گازی هایسنس، این تغییرات را اعمال کنید.
  8.  دگمه های set، reset، clock، plasma، econo و dimmer از دیگر حالت های تعبیه شده بر روی کنترل کولر گازی هایسنس یا دیگر کنترل ها می باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید دفترچه راهنمای دستگاه را به صورت دقیق مطالعه کنید یا از مشاوره تخصصی کارشناسان هرمس پارت استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *