دستگیره درب لباسشویی

دستگیره لباسشویی سپهر الکتریک (1)

دستگیره درب لباسشویی هوور (1)

دستگیره درب لباسشویی کندی (1)

دستگیره درب لباسشویی فریجیدر (2)

دستگیره درب لباسشویی فاگور (1)

دستگیره درب لباسشویی سامسونگ (14)

دستگیره درب لباسشویی زیرووات (4)

دستگیره درب لباسشویی حایر (2)

دستگیره درب لباسشویی تکنو (2)

دستگیره درب لباسشویی پاکشوما (2)

دستگیره درب لباسشویی پارس (1)

دستگیره درب لباسشویی بوش (7)

دستگیره درب لباسشویی بهی (2)

دستگیره درب لباسشویی بکو (4)

دستگیره درب لباسشویی ایندزیت (1)

دستگیره درب لباسشویی اوشن (1)

دستگیره درب لباسشویی الگانس (1)

دستگیره درب لباسشویی ال جی (3)

دستگیره درب لباسشویی اسنوا (4)

دستگیره درب لباسشویی ارج (2)

دستگیره درب لباسشویی آبسال (4)

 

مشخصات دستگیره درب لباسشویی

لباسشویی یکی از بهترین و کار راه انداز ترین اختراعات در زمینه تولید لوازم آشپزخانه است. این وسیله از قطعات مختلفی تشکیل شده که یکی از پر استفاده ترین های این موارد، دستگیره لباسشویی است. دستگیره درب لباسشویی در مدل های متنوع و فراوانی وجود دارد و باید با توجه به برند و مدل دستگاه خود، دستگیره ای که با دستگاه سازگار است را خریداری نمایید. این قطعه، برای باز و بسته کردن درب لباسشویی استفاده می شود و کاربری فراوانی در دستگاه دارد. دستگیره ماشین لباسشویی می تواند از جنس پلاستیک های پلیمری، فلزی و … باشد. در صورت خرابی این قطعه، احتمالا پس از شستشو، نتوانید درب لباسشویی خود را بار کنید. برای خرید دستگیره درب لباسشویی، می توانید از طریق همین سایت، قطعه مورد نظر خود را خریداری کنید. برای کسب اطلاعات بیش تر در این خصوص نیز می توانید در تمام ایام هفته با کارشناسان فروشگاه بزرگ اینترنتی قطعات لوازم منزل هرمس پارت با شماره های 22111159-021 یا 22227378-021 ، تماس بگیرید.

فروش دستگیره لباسشویی برای تمامی برند ها

انواع مدل های دستگیره درب لباسشویی

در ادامه این مطلب قصد داریم در ابتدا در خصوص انواع دستگیره ها برای ماشین های لباسشویی نکاتی را بیان کنیم و سپس راهکار تعمیر دستگاه را برای شما توضیح دهیم.

جهت تعویض دستگیره درب لباسشویی، حتما باید مشابه دستگیره قبلی دستگاه خود را خریداری نمایید. حال برخی از انواع دستگیره‌های درب ماشین لباسشویی را جهت آشنایی بیشتر مورد بررسی قرار می‌دهیم تا هنگام نیاز آنها را به خوبی بشناسید.

  • مدل دارای میکروسوییچ ساده بدون قفل
  • مدل دارای قفل مکانیکی و میکروسوئیچ ساده
  • مدل همراه با میکروسوییچ قفل شونده که جدیدترین مدل در دستگیره های درب لباسشویی است.

با توجه به نوع و مدل ماشین لباسشویی، شما می‌توانید از انواع گوناگون دستگیره‌ها استفاده کنید. با این کار می‌توانید مجددا پس از تعمیر، دستگاه را در یک موقعیت مناسب قرار دهید، تا بتواند عمل شستشوی لباس را به خوبی برای شما انجام دهد. اما در هنگام خرید، حتما جنس با کیفیت اصلی و با کار کرد مشابه دستگیره اصلی دستگاه خود را خریداری نمایید تا مشکل دستگاهتان به خوبی رفع شود. برای این منظور می توانید قطعه مورد نیاز خود را از فروشگاه اینترنتی هرمس پارت انتخاب کنید و آن را با ضمانت کیفیت کالا، درب منزل تحویل بگیرید. اما اگر قصد تعویض دستگیره درب لباسشویی خود را دارید، باید مراحل زیر را طی کنید.

تعمیر دستگیره درب لباسشویی

اگر قصد تعمیر یا تعویض دستگیره درب لباسشویی را دارید، بهتر است از تکنسین متخصص دستگاه کمک بگیرید. اما برای تعمیر و تعویض دستگیره‌های مختلف در ماشین‌های لباسشویی توسط خودتان، باید چندین موضوع و مرحله را با دقت انجام بدهید تا بتوانید این فرآیند را به طرز صحیح و دقیق انجام دهید. برای انجام این کار باید با قطعات و تجهیزات مرتبط با این قسمت آشنا شوید. در این قسمت ابتدا از اهرم خلاص کننده درب لباسشویی شروع می کنیم.

نکته جالبی که وجود دارد این است که درب ماشین لباسشویی دارای یک اهرم خلاص کننده است، که به شما امکان باز کردن آن را می‌دهد. محل قرارگیری این اهرم دقیقاً در زیر قفل ماشین لباسشویی در کنار فیلتر تخلیه دستگاه است. زبانه و قفل ماشین لباسشویی، مکانیسم ایمنی دستگاه را عهده دار هستند. برخی مواقع خرابی دستگیره درب ماشین لباسشویی باعث می‌شود که قفل درب نیز آسیب ببیند و یا در، دیگر به درستی باز نشود. در واقع قفل و دستگیره درب لباسشویی ساز و کار مزتبطی دارند.

دلیل قفل شدن درب لباسشویی

در بیش تر ماشین‌های لباسشویی، پس از شروع چرخه شستشو، درب دستگاه تا پایان زمان شستشو توسط میکروسوئیچ قفل می‌شود. زمانی که شستشو به پایان رسید و آب مخزن تخلیه شد، درب از طریق فرمان بُرد باز می شود. اگر بعد از این مرحله درب باز نشد، درب ماشین لباسشویی قفل شده است و ایراد می‌تواند از قفل و یا دستگیره درب لباسشویی شما باشد.

این اشکال  می‌تواند برای این باشد که در زمان بستن درب لباسشویی، ضامن و یا قلاب جا خورده و گیر کرده است. اگر این اتفاق افتاده باشد با یک پیچ گوشتی و یا چاقو و کمی فشار به دستگیره درب، می‌توانید آن را باز کنید. اما در ادامه در خصوص باز کردن، در لباسشویی که قفل شده باشد، اطلاعات کامل تری را ارائه می کنیم. برای کسب اطلاعات بیش تر در خصوص خرید دستگیره درب لباسشویی، با فروشگاه اینترنتی هرمس پارت، با شماره های 22111159-021 یا 22227378-021 ، تماس بگیرید.

خرید دستگیره درب لباسشویی

نحوه باز کردن درب لباسشویی

اما وقتی با درب قفل شده لباسشویی رو به رو شدیم، چه کاری انجام دهیم تا بتوانیم آن را باز کنیم؟

بهتر است قبل از تعمیر دستگاه مطمئن شوید، نا خود آگاه قفل کودک لباسشویی را فعال نکرده باشید. برای این کار باید دفترچه راهنمای دستگاه خود را با دقت مطالعه کنید و پس از غیر فعال کردن قفل کودک، اگر همچنان مشکل پا برجا بود، برای تعمیر دستگاه خود اقدام نمایید.

اگر عادت دارید که حجم زیادی از لباس‌ها را برای شستشو در ماشین لباسشویی قرار دهید، باید بدانید که حجم بالای لباس‌ها نیز می تواند باعث رسیدن آسیب جدی به لباسشویی شود و این موضوع حتی می‌تواند مانع باز شدن درب و خراب شدن دستگیره درب لباسشویی شود. پس همیشه سعی کنید از کمترین حجم ماشین استفاده کنید، تا آسیبی به آن وارد نشود.

وجود قفل حرارتی در ماشین لباسشویی باعث می‌شود که درب ماشین لباشسویی دو دقیقه بعد از پایان شستشو باز شود. این فاصله ی دو دقیقه ای برای جلوگیری از گسترش گرمای دستگاه می‌باشد. برای رفع  این ایراد و باز نشدن درب ماشین لباسشویی، آن را خاموش کرده و پس از ۵ دقیقه مجددا درب را باز کنید. اگر این روش هم جواب نداد و باز نشد، می‌بایست به در و دستگیره درب لباسشویی ضربات کوچکی بزنید تا به قفل حرارتی تکانی وارد شده و درب باز شود. پس از آن می توانید برای خرید دستگیره لباسشویی و تعمیر دستگاه خود، اقدام نمایید.

«ویدیو دستگیره درب لباسشویی»

خرید دستگیره درب لباسشویی

برای خرید دستگیره درب لباسشویی، با کیفیت نمونه استفاده شده در دستگاه خود، می توانید از طریق فروشگاه اینترنتی هرمس پارت، خرید خود را انجام دهید. فروشگاهی معتبر و قدیمی در زمینه خرید قطعات یدک لوازم منزل که با حذف واسطه ها و دلالان، با بهترین قیمت ها، این لوازم را در اختیار مشتریان عزیز قرار می دهد. برای ارسال آنی و فوری قطعات لباسشویی و … یا خرید در تعداد بالا نیز، هرمس پارت، انتخابی مطمئن است. برای انجام هماهنگی های بیش تر در این خصوص با شماره های 22111159-021 یا 22227378-021 ، تماس بگیرید.