توجه!!

با توجه به فرارسیدن تعطیلات نوروزی فروشگاه هرمس پارت از ارسال سفارشات شما عزیزان به شهرستان ها معذور می باشد.

ارسال سفارشات تهران تا شنبه تاریخ 26 اسفندماه مقدور میباشد.

توجه!!

با توجه به فرارسیدن تعطیلات نوروزی فروشگاه هرمس پارت از ارسال سفارشات شما عزیزان به شهرستان ها معذور می باشد.

ارسال سفارشات تهران تا شنبه تاریخ 26 اسفندماه مقدور میباشد.

زه بیرونی لباسشویی

زه داخلی لباسشویی

زه لباسشویی

برای آنکه ماشین لباسشویی به درستی کار کند، نیازمند وجود و سلامت تمامی قطعات در دستگاه است. در ماشین لباسشویی انواع و اقسام قطعات تعبیه و نصب شده است که هر کدام وظیفه ای را بر عهده دارند. موتور، خرطومی، المنت حرارتی، دیگ یا مخزن لباسشویی، واشر، رابط ها، لوله و اتصالات، زه لباسشویی، درب، شیشه دور درب، دستگیره، دگمه های تنظیمات و غیره از جمله قطعات موجود در ماشین لباسشویی هستند. در این مقاله قصد داریم در خصوص زه لباسشویی، کاربرد آن، دلایلی که باعث خرابی این قطعه می شود و نحوه خرید آن مطالبی را با شما به اشتراک بگذاریم. توصیه می کنیم این مقاله را تا پایان مطالعه کنید.

زه لباسشویی چیست؟

در میان انواع قطعاتی که تولید کنندگان در ماشین لباسشویی نصب می کنند، برخی از آنها جنبه ایمنی و محافظت از دستگاه و افزایش کیفیت و کارایی آن دارند. به عنوان مثال زه لباسشویی یکی از این دست قطعات است که وجود آن در دستگاه، کاملاً ضروری می باشد چرا که ایمنی دستگاه و عملکرد آن به نوعی با این قطعه گره خورده است. در ادامه با کاربرد این قطعه بیشتر آشنا می شویم.

خرید زه درب لباسشویی | 09203637385

زه لباسشویی چه کاربردی دارد؟

تا این بخش از مقاله به این موضوع اشاره شد که هدف از نصب زه لباسشویی در ماشین لباسشویی، محافظت از دستگاه و افزایش بازدهی و کارایی آن است با این حال ممکن است این سوال ذهن شما را درگیر کند که چگونه از دستگاه محافظت می کند؟ برای پاسخ دادن به این پرسش لازم است با کاربردی که زه لباسشویی در دستگاه دارد، آشنا شوید که در زیر به آن اشاره می کنیم:

  1.   جلوگیری از لرزش ماشین لباسشوی
  2. جلوگیری از نشتی آب و کف از ماشین لباسشوی
  3. پوشاندن و پر کردن فضای خالی بین برخی قطعات مانند فضای بیندرب دستگاه و شیش
  4. افزایش بازدهی و عملکرد ماشین لباسشویی

انواع زه لباسشویی

حال که با کاربرد و نقشی که زه لباسشویی در دستگاه دارد، آشنا شدید، لازم است این نکته را مد نظر داشته باشید که در هر مدل و برندی از ماشین لباسشویی، زه متعددی وجود دارد. زه داخلی، زه بیرونی و زه دور درب ماشین لباسشویی از انواع این قطعه مهم و ضروری هستند که توسط تولید کنندگان خبره تولید و در ماشین لباسشویی نصب می شوند. وجود هر کدام از این زه ها برای عملکرد دستگاه حیاتی است و در صورت خرابی آنها، لازم است قطعه جدیدی را تهیه کنید.

خرید وقیمت خرید زه درب لباسشویی | 09203637385

دلایل  خرابی زه لباسشویی

با توجه به اینکه در ماشین لباسشویی، سه نوع زه وجود دارد، دلایل متعددی می تواند در خرابی آنها نقش داشته باشد که به طور کلی به این شرح است:

  1. کاهش طول عمر زه لباسشویی: همانطور که اطلاع دارید، هر قطعه ای از ماشین لباسشویی مانند زه لباسشویی، دارای طول عمر مفیدی هستند و در صورتی که عمر آن به پایان رسیده باشد، از رده خارج می شود و با این اتفاق در عملکرد ماشین لباسشویی تأثیر منفی بر جای می گذارد
  2. استفاده بیش از حد از ماشین لباسشویی: با هر بار استفاده از ماشین لباسشویی، همه قطعات موجود در دستگاه به نوعی دچار استهلاک و خرابی می شوند. در واقع از دیگر دلایل خرابی زه لباسشویی، استفاده بیش از حد و بدون وقفه از دستگاه است که در سلامت کیفیت و عملکرد آن تأثیر می گذارد
  3. عدم استفاده مناسب از زه لباسشویی: علاوه بر کاهش طول عمر زه لباسشویی که با مرور زمان و استفاده فراوان از دستگاه رخ می دهد، نحوه استفاده شما نیز بسیار تأثیر گذار است.

در صورتی که متوجه خرابی هر کدام از انواع زه لباسشویی شدید، جهت تهیه این قطعه می توانید با فروشگاه هرمس پارت در تماس باشید.

سبد خرید

ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

برای دیدن محصولات که دنبال آن هستید تایپ کنید.
تماس: 09203637385