برد یخچال الکترو استیل

برد یخچال هیمالیا

برد یخچال اسنوا

برد یخچال دوو

برد یخچال ایرانشرق

سایر برد یخچال

برد یخچال  امرسان

برد یخچال

برد یخچال ورودی حسی متعدد هر بخش یخچال را کنترل می کند. در یخچال ها، برد کنترل نوعی سیستم "رابط" است که از طریق آن یخچال حالت های عملکرد مورد نظر خود را می تواند تنظیم کند. این سیستم زمان کار کمپرسور، تعداد دفعاتی که درها باز شده اند، فن ها و غیره را کنترل کرده و به کارکرد منظم یخچال کمک می نماید.
درک نحوه کار بردهای کنترل یخچال به شما کمک می کند تا نه تنها خرابی های خود برد را با سهولت بیشتری شناسایی و حل کنند، بلکه بهتر بتوانند عمر یخچال خود را افزایش دهید.

خرید برد یخچال | 09203637385

عملکرد برد یخچال چیست؟

برد یخچال امکان تنظیم دمای کاملاً مشخص را فراهم می کند. این عملکرد زمانی مفید است که لازم است محصولات بیشتری را که نیاز به نگهداری در شرایط دمایی سخت دارند، ذخیره کنید.
علاوه بر این، می توانید مواد غذایی بیشتری را در یخچال قرار دهید. همچنین برد یخچال می تواند به راحتی دمای داخل اتاقک تبرید دستگاه را کنترل کند. اکثر یخچال خای مدرن عملکرد خنک کنندگی سریعی با برد الکترونیکی دارند.
برد الکترونیکی نه تنها امکان تنظیم دقیق دما را فراهم می کند، بلکه زمانی که نوشیدنی یا غذا به دمای مورد نظر خنک شده و آماده مصرف است، سیگنالی به شما می دهد.
سیستم الکترونیکی برد همچنین در صورت مشاهده هرگونه نقص، به کاربر هشدار می دهد. در صورت بروز نقص، یک سیگنال داده می شود و یک کد خطا یا نشانه ای از خرابی هر دستگاه یا جزء روی صفحه نمایش ظاهر می شود. همچنین در صورت بسته نشدن صحیح درب یخچال (با سیگنال صوتی و در برخی موارد با چراغ قرمز چشمک زن) پیامی به موقع دریافت خواهید کرد.

مزایای برد یخچال چیست؟

اول از همه، امکان تنظیم مقادیر دقیق تری با این سیستم ایجاد می شود (به عنوان مثال، دماهای مختلف در اتاق های مختلف). علاوه بر این، کاربر لیست گسترده تری از توابع مفید را دریافت می کند.
لازم به ذکر است که واحدهایی که برد یخچال دارند به ندرت به خودی خود از کار می افتند، اغلب در اثر نوسانات برق یا به دلیل نقض قوانین عملکرد یخچال، عملکرد آنها مختل می شود
از سوی دیگر، با سیستم برد، تنظیم دما بسیار دقیق کنترل می شود زیرا این سیستم سنسورهای دما (حسگرها) را بسیار دقیق تر از ترموستات های الکترومکانیکی هدایت می نماید. بنابراین، هر یخچال باید حداقل دارای یک برد یخچال باشد تا عملکرد درستی را انجام دهد.

برد یخچال | فروشگاه هرمس پارت

خرید برد یخچال

بازار یخچال امروزه طیف گسترده ای از مدل های مختلف را با برد الکترومکانیکی و الکترونیکی مختلف ارائه می دهد. از این رو هنگام خرید برد یخچال، دقت به چند عامل مهم زیر می تواند به انتخاب صحیح شما کمک کند:

• مطمئن شوید که برد مورد نظر با مدل دقیق یخچال و ساید با ساید شما سازگار است. ابعاد و نوع اتصالات باید با دستگاه شما مطابقت داشته باشند.
• انتخاب یرد با کیفیت ساخت بسیار مهم است. از جنس مواد، استانداردهای تولید، و نوع تضمیناتی که توسط تولید کننده فراهم می شود، باخبر شوید.
• مقایسه قیمت برد یخچال میان فروشندگان مختلف مفید است. اما توجه داشته باشید که ارزانی قیمت تنها معیار مناسبی نیست، بلکه با کیفیت و مطابقت با نیازهای دستگاه شما نیز باید مطابقت داشته باشد.
• اگر برد یخچال از یک برند معتبر تولید شده باشد، احتمالاً کیفیت بالاتری خواهد داشت. نظرات و تجربیات دیگران در مورد برند ممکن است به شما کمک کند.
• اطمینان حاصل کنید که برد یخچال دارای گارانتی مناسب است و فروشنده یا تولید کننده خدمات پس از فروش قوی و قابل اعتمادی دارد.
• اگر برد ویژگی های اضافی یا توابع خاصی دارد، اطمینان حاصل کنید که سازگار با ویژگی های دستگاه شما است.
در صورت تردید یا نیاز به راهنمایی فنی بیشتر، با تیم تخصصی ما می توانید تماس بگیرید تا نظرات و توصیه هایی در مورد برد یخچال خود دریافت کنید.