توجه!!

با توجه به فرارسیدن تعطیلات نوروزی فروشگاه هرمس پارت از ارسال سفارشات شما عزیزان به شهرستان ها معذور می باشد.

ارسال سفارشات تهران تا شنبه تاریخ 26 اسفندماه مقدور میباشد.

توجه!!

با توجه به فرارسیدن تعطیلات نوروزی فروشگاه هرمس پارت از ارسال سفارشات شما عزیزان به شهرستان ها معذور می باشد.

ارسال سفارشات تهران تا شنبه تاریخ 26 اسفندماه مقدور میباشد.

پمپ تخلیه لباسشویی

پمپ تخلیه لباسشویی ویرپول (28)

پمپ تخلیه لباسشویی وست پوینت (29)

پمپ تخلیه لباسشویی هیوندای (29)

پمپ تخلیه لباسشویی هیتاچی (29)

پمپ تخلیه لباسشویی هوور (29)

پمپ تخلیه لباسشویی نف (29)

پمپ تخلیه لباسشویی میله (29)

پمپ تخلیه لباسشویی مدیا (29)

پمپ تخلیه لباسشویی مابه (29)

پمپ تخلیه لباسشویی گرنیه (29)

پمپ تخلیه لباسشویی کنوود (29)

پمپ تخلیه لباسشویی کندی (29)

پمپ تخلیه لباسشویی کروپ (29)

پمپ تخلیه لباسشویی کرال (29)

پمپ تخلیه لباسشویی فاگور (29)

پمپ تخلیه لباسشویی سینجر (29)

پمپ تخلیه لباسشویی سامسونگ (29)

پمپ تخلیه لباسشویی زیمنس (29)

پمپ تخلیه لباسشویی زانوسی (29)

پمپ تخلیه لباسشویی ریتون (29)

پمپ تخلیه لباسشویی حایر (29)

پمپ تخلیه لباسشویی تی سی ال (29)

پمپ تخلیه لباسشویی تکنو (29)

پمپ تخلیه لباسشویی پاناسونیک (29)

پمپ تخلیه لباسشویی پاکشوما (29)

پمپ تخلیه لباسشویی بوش (2)

پمپ تخلیه لباسشویی بهی (29)

پمپ تخلیه لباسشویی بهشو (29)

پمپ تخلیه لباسشویی بلومبرگ (29)

پمپ تخلیه لباسشویی بکو (29)

پمپ تخلیه لباسشویی بست (29)

پمپ تخلیه لباسشویی ایندزیت (29)

پمپ تخلیه لباسشویی اینترنشنال (29)

پمپ تخلیه لباسشویی ایکس ویژن (29)

پمپ تخلیه لباسشویی الکترولوکس (29)

پمپ تخلیه لباسشویی ال جی (29)

پمپ تخلیه لباسشویی اسنوا (29)

پمپ تخلیه لباسشویی اسمگ (29)

پمپ تخلیه لباسشویی آریستون (29)

پمپ تخلیه لباسشویی آاگ (29)

«معرفی پمپ تخلیه لباسشویی»

پمپ تخلیه لباسشویی

لباسشویی به کمک قطعات متعدد، کار شستشو و خشک کردن لباس‌ها را انجام می‌دهد. یکی از این قطعات لباسشویی، پمپ تخلیه لباسشویی است که وظیفه تخلیه آب و کف از داخل لباسشویی را، بر عهده دارد. این پمپ که از روتور، بویین و سیم پیچ درست شده است، وظیفه تخلیه آب داخل دستگاه را بر عهده دارد. پمپ تخلیه لباسشویی علاوه بر تخلیه آب کثیف و کف حاصل از شستشو در پایان کار، وظیفه دارد تا آب اضافه داخل دستگاه را تخلیه کند. این کار به کمک هیدروستات که همان ارتفاع سنج آب داخل دستگاه است، انجام می‌شود. اگر پمپ تخلیه لباسشویی شما ایراد پیدا کرد، این قطعه را از طریق همین سایت خریداری نموده و درب منزل تحویل بگیرید. لباسشویی‌های مختلف از پمپ‌های مختلفی استفاده می‌کنند که در فروشگاه اینترنتی هرمس پارت، انواع این پمپ‌ها با کیفیت اصلی به فروش می‌رسد. در ادامه در خصوص نحوه کار این قطعه و ایرادات آن، نکات بیش‌تری را می‌خوانیم. برای پرسیدن سؤالات بیش‌تر در خصوص خرید پمپ تخلیه لباسشویی می‌توانید با شماره‌های ۲۲۱۱۱۱۵۹-۰۲۱ یا ۲۲۲۲۷۳۷۸-۰۲۱ تماس بگیرید.

خرید پمپ تخلیه لباسشویی

نحوه کار پمپ تخلیه لباسشویی

پمپ تخلیه لباسشویی در زمان‌بندی‌های مشخص، کار تخلیه آب از دستگاه را از طریق شلنگ خرطومی و ریختن این آب به لوله فاضلاب انجام می‌دهد. برای تشخیص میزان آب موجود درون دیگ لباسشویی از سنسوری به نام هیدروستات استفاده شده است. این قطعه با قطع و وصل کردن جریان برق، تایمر را از وجود آب یا خالی شدن درام لباسشویی مطلع نموده و اجازه لبریز شدن این آب به خارج از دستگاه را نمی‌دهد. وقتی اطلاعات دریافتی از هیدروستات مبنی پر بودن دیگ لباسشویی باشد، عمل آبگیری متوقف شده و پس از انجام برنامه شستشوی تنظیم شده، آب در زمان‌های مختلف توسط پمپ تخلیه لباسشویی، از دیگ آبکشی تخلیه می‌شود. اگر این قطعه خراب شود، امکان کار دستگاه وجود ندارد و از طریق اعلام ارور‌هایی این مشکل به اطلاع کاربر می‌رسد. در ادامه برخی از مهم‌ترین دلایل و نشانه‌های خرابی پمپ تخلیه لباسشویی، نکاتی را می‌خوانیم.

دلایل و نشانه‌های خرابی پمپ تخلیه

برای بررسی این قطعه، ابتدا آب داخل لباسشویی را از طریق محفظه فیلتر لباسشویی که در پایین ماشین لباسشویی قرار دارد، خالی کنید. مهم‌ترین نشانه خرابی پمپ تخلیه لباسشویی، ماندن آب داخل دستگاه و بوی نامطبوع لباس هاست. قبل تخلیه آب، حتماً از متصل نبودن ماشین لباسشویی به برق اطمینان داشته باشید و برای رفع مشکل پمپ تخلیه ماشین لباسشویی خود قطعه جدید را با کیفیت اصلی، از فروشگاه اینترنتی هرمس پارت تهیه نمایید. در ادامه برخی از مواردی که می‌تواند منجر به خرابی این پمپ شود را می‌خوانیم.

دلایل و نشانه‌های خرابی پمپ تخلیه

وجود شی خارجی و نفوذ آب به داخل پمپ تخلیه لباسشویی

گیر کردن نخ‌های لباس‌ها یا هر چیز دیگری دور پروانه واتر پمپ لباسشویی و درست کار نکردن پمپ لباسشویی، یکی از دلایل اصلی ایراد در این قطعه است. در این صورت، بازکردن پمپ تخلیه توسط تعمیرکار و تمیزکردن واتر پمپ، اشکال در این قطعه را مرتفع خواهد کرد. نفوذ آب به داخل سیم پیچ لباسشویی نیز، باعث سوختن پمپ خواهد شد. در این صورت می‌توانید از طریق فروشگاه بزرگ اینترنتی هرمس پارت، قطعه مورد نیاز دستگاه خود را خریداری نموده و درب منزل تحویل بگیرید. برای کسب اطلاعات بیش‌تر در خصوص خرید پمپ تخلیه لباسشویی و سایر قطعات دستگاهتان می‌توانید با شماره‌های ۲۲۱۱۱۱۵۹-۰۲۱ یا ۲۲۲۲۷۳۷۸-۰۲۱ تماس بگیرید.

قطع شدن سوکت برق

یکی دیگر از دلایل ساده قطع از کار افتادن پمپ تخلیه، قطع شدن سوکت برق دستگاه است که این مشکل به راحتی و با وصل کردن مجدد این سوکت، برطرف خواهد شد. اگر زمانی مشاهده کردید که ماشین لباسشویی طبق برنامه کار خود را تمام کرده، اما آب داخل دیگ لباسشویی تخلیه نشده، باید این قطعه را مورد بررسی قرار دهید. در صورتی که قطعات دستگاه به دلیل ایراد در برق یا برد الکترونیکی آن‌ها کار خود را به درستی انجام ندهند، باید این قطعات توسط تکنسین متخصص دستگاه مورد بررسی قرار گیرد.

راهکار مناسب برای تست پمپ لباسشویی

ابتدا ببینید اتصالات به پمپ تخلیه لباسشویی، به درستی متصل شده باشد و فیلتر مسدود یا پروانه گیر نکرده باشد. سپس برای تست پمپ اقدام نمایید. برای انجام این کار ابتدا باید یک اهم متر داشته باشید. لازم است در اولین قدم، دو شاخه برق را جدا کرده و با اتصال پروب‌های اهم متر و قرار دادن شاخص اندازه‌گیری روی صفر، کار را شروع کنید. در مرحله بعد لازم است سیم‌های کناری پمپ تخلیه ماشین لباسشویی را بیابید و آن‌ها را از پایه‌های پمپ جدا نمایید.
در گام آخر، با اتصال هر یک از پروب‌ها به یک انتهای پمپ، درجه اهم متر را کنترل کنید. مطابق با نوع لباسشویی شما، می‌تواند اعدادی بین پنج تا پانزده منظور شود. اگر این اعداد را مشاهده می‌کنید، پمپ تخلیه سالم بوده و نیازی به خرید این قطعه از فروشگاه اینترنتی هرمس پارت و تعویض آن ندارید.

تعویض پمپ تخلیه لباسشویی

تعویض پمپ تخلیه لباسشویی

ابتدا قاب جلو و عقب لباسشویی را باز کنید و با استفاده از پیچ گوشتی قاب بالای دستگاه را نیز، باز کنید. نکته حائز اهمیت دیگر که باید به خاطر داشته باشید، معلق بودن دیگ در داخل لباسشویی است. بنابراین هنگام پایین آوردن لباسشویی مراقب باشید. در تعویض پمپ تخلیه ماشین لباسشویی ابتدا پس از دسترسی به پمپ قدیمی با باز کردن سوکت سیم شروع کنید و شلنگ و گیره را از پمپ خارج کنید. با استفاده از یک انبردست، گیره را از شلنگ تخلیه و از پمپ تخلیه ماشین لباسشویی دور کرده و اجازه دهید شلنگ آزاد شود. اکنون می‌توانید پمپ قدیمی را با ر‌ها کردن گیره و چرخاندن آن در جهت عقربه‌های ساعت جدا کرده و سپس آن را کنار بگذارید. اکنون می‌توانید پمپ جدید را نصب کنید. لازم است تمامی مراحل قبل را به صورت عکس انجام دهید و پمپ جدید را محکم در محل خود فشار داده و در جهت عقربه‌های ساعت بچرخانید. در حال حاضر فقط باید دو قسمت را به هم وصل کنید و این کار را در کمترین زمان انجام دهید. با استفاده از انبردست، گیره را در جای قبلی قرار دهید و سوکت سیم را نیز داخل آن وصل کنید.

خرید پمپ تخلیه لباسشویی از هرمس پارت

اگر قصد خرید پمپ یا سایر قطعات لباسشویی را دارید، این کار را از طریق فروشگاه اینترنتی هرمس پارت انجام دهید. این مجموعه علاوه بر ارائه قطعات با کیفیت بالا، خریدی به صرفه را برای شما به ارمغان خواهد آورد. امکان خرید قطعات مختلف از جمله پمپ تخلیه لباسشویی از هرمس پارت، در تعداد بالا برای تعمیرکاران این دستگاه‌ها وجود دارد. همین طور، در صورتی که نیاز به کسب اطلاعات یا انجام هماهنگی‌های بیش‌تر در خصوص خرید پمپ تخلیه لباسشویی از هرمس پارت داشتید، با شماره‌های ۲۲۱۱۱۱۵۹-۰۲۱ یا ۲۲۲۲۷۳۷۸-۰۲۱ تماس بگیرید.

انواع برند های

بلبرینگ لباسشویی

سبد خرید

ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

برای دیدن محصولات که دنبال آن هستید تایپ کنید.
تماس: 09203637385