توجه!!

با توجه به فرارسیدن تعطیلات نوروزی فروشگاه هرمس پارت از ارسال سفارشات شما عزیزان به شهرستان ها معذور می باشد.

ارسال سفارشات تهران تا شنبه تاریخ 26 اسفندماه مقدور میباشد.

توجه!!

با توجه به فرارسیدن تعطیلات نوروزی فروشگاه هرمس پارت از ارسال سفارشات شما عزیزان به شهرستان ها معذور می باشد.

ارسال سفارشات تهران تا شنبه تاریخ 26 اسفندماه مقدور میباشد.

امروزه مایکروفر‌ها جز لوازم پر استفاده در زندگی روزمره همه ما هستند. این وسیله با گرم کردن یخ زدایی و پختن سریع غذا در زندگی پر هرج و مرج امروزی کار‌های ما را بسیار راحت‌تر کرده است اما به هر حال مایکروفر نیز همچون هر وسیله برقی دیگری می‌تواند دچار ایراداتی شود. برخی از این مشکلات به راحتی در منزل قابل برطرف شدن هستند اما در برخی موارد شما برای رفع مشکل نیاز به حضور یک متخصص در منزل خود خواهید داشت. در این مطلب قصد داریم شما را با مشکلات رایج انواع مایکروفر‌ها آشنا کنیم و دلایل خرابی و نحوه عیب‌یابی هر مشکل را با شما در میان بگذاریم. چنانچه مشکل در منزل قابل برطرف بود می‌توانید با استفاده از این راهنما به عیب‌یابی و رفع مشکل بپردازید. اما چنانچه مشکل تخصصی و پیچیده بود می‌توانید از یک تعمیرکار مایکروفر در پونک کمک بخواهید.

تعمیرکار مایکروفر در پونک

همانطور که گفته شد برخی از ایرادات مایکروفر را شما خودتان نمی‌توانید برطرف کنید و لازم است حتماً از یک تکنسین زبده و کاربلد کمک بخواهید. چنانچه شما در محدوده پونک شهر تهران ساکن هستید و مایکروفر شما عملکرد صحیح خود را ندارد می‌توانید با یک تماس از تعمیرکار مایکروفر در پونک کمک بخواهید.

تکنسین کاربلد با در دست داشتن ابزار مورد نیاز جهت تعمیر و تعویض قطعات مایکروفر امکان تعمیر و تعویض قطعات در منزل را برای شما فراهم می‌کند. البته خدمات تکنسین‌های مرکز تعمیرات مایکروفر تنها به محدوده پونک تهران محدود نمی‌شود و شما در هر نقطه از شهر تهران که هستید می‌توانید با یک تماس مشکل خود را مطرح کرده و درخواست حضور تکنسین در منزل خود را داشته باشید.
در ادامه قصد داریم شما را با ایرادات انواع مایکروفر و نحوه عیب‌یابی و رفع هر مشکل بیشتر آشنا کنیم.

تعمیر کار مایکروفر در تهران

نحوه عیب‌یابی مایکروفر

اگر برای شما هم این سؤال پیش آمده است که چگونه می‌توان به عیب‌یابی مایکروفر پرداخت در این بخش به سؤال شما پاسخ خواهیم داد. به خاطر داشته باشید که عیب‌یابی و تعمیر مایکروفر کاری تخصصی و پیچیده است بنابراین بهتر است برای انجام این کار حتماً از یک تکنسین آموزش دیده کمک بخواهید.

ابزار مورد نیاز جهت عیب‌یابی مایکروفر شامل اهم سنج، فیوز کش، پیچ گوشتی و دفتر یادداشت می‌باشد. پیش از هر کاری ابتدا دستگاه را از برق بکشید تا ایمنی حاصل شود. برای بررسی قطعات معیوب می‌توانید از اهم سنج، فیوزکش و پیچ گوشتی استفاده کنید. همچنین برای آنکه به یادتان بماند هر قطعه متعلق به کجا بوده است از دفترچه یادداشت بهره بگیرید.

نحوه عیب یابی مایکروفر در پونک تهران

روشن نشدن مایکروفر

شاید یکی از بدترین مشکلاتی که می‌توانی با آن مواجه شوید روشن نشدن مایکروفر باشد. این امر می‌تواند چند دلیل داشته باشد.
روشن نشدن مایکروفر می‌تواند به دلیل خراب بودن پریز برق، ایراد در سیم کشی دستگاه، معیوب بودن دکمه پاور یا بروز اتصالات داخلی ایجاد شود. برای عیب‌یابی باید ابتدا پریز برق را چک کنید و از سلامت آن مطمئن شوید. اگر پریز خراب بود باید آن را تعویض کنید و چنانچه سالم بود دکمه‌های روی دستگاه را فشار بدهید تا از سلامت آن‌ها مطمئن شوید.
سپس کلید پاور دستگاه را چک کنید. خراب بودن این قطعه می‌تواند منجر به روشن نشدن مایکروفر شما شود. همچنین ممکن است ایراد از اتصالات داخلی دستگاه باشد که رفع چنین مشکلی را بهتر است به تعمیرکار مایکروفر در پونک بسپارید.

سر و صدای بیش از حد مایکروفر

یکی دیگر از مشکلات مایکروفر ایجاد سر و صدای زیاد حین کار است. در چنین مواقعی بهتر است یک نگاه اجمالی به دستگاه بیندازید و علت مشکل را پیدا کنید. چنانچه درون دستگاه مشکلی است علت مشکل را پیدا کنید.
ابتدا ببینید سینی در جای خود قرار گرفته است یا نه. همچنین بهتر است ابتدا ریل زیر سینی را چک کنید که از جایش کنده نشده باشد. کثیف شدن ریل و شفت زیر سینی نیز ممکن است موجب ایجاد سر و صدا بشود. همچنین بهتر است از سلامت فن دستگاه اطمینان پیدا کنید چنانچه قادر به پیدا کردن مشکل نبودید بهتر است از تعمیرکار مایکروفر در پونک کمک بخواهید.

کار نکردن دکمه‌های مایکروفر

اگر بیش از حد از دکمه‌های مایکروفر استفاده کنید ممکن است برد نمایشگر خراب شود. همچنین ممکن است ایراد از برد کنترل دستگاه باشد. برای رفع مشکل باید برد‌ها تعویض شوند این کار تخصصی است و تنها باید یک تعمیرکار مایکروفر در پونک آن را انجام دهد.

باز نشدن درب مایکروفر و تعمیر مایکروفر در تهران

باز نشدن درب مایکروفر

اگر غذای خود را در دستگاه گذاشته‌اید تا گرم شود اما اکنون درب دستگاه باز نمی‌شود این مسأله ممکن است دو علت داشته باشد.
ممکن است ضامن درب آسیب دیده باشد و یا میکروسوئیچ درب دچار ایراد شده باشد. این مشکل با تعویض قطعات آسیب دیده به طور کلی رفع خواهد شد. اما تعویض قطعات کاری تخصصی است و برای انجام آن بهتر است از تعمیرکار مایکروفر در پونک کمک بخواهید.

خاموش شدن مایکروفر حین کار

مشکل بعدی می‌تواند خاموش شدن دستگاه حین کار باشد. در این مواقع ایراد ممکن است از کلید‌ها و برد کنترل باشد. بنابراین باید ابتدا کلید‌ها را بررسی کنید که به وسیله حرارت خیلی داغ نشده باشند. زیرا داغ شدن بیش از حد کلید‌ها را دفرمه کرده و بر عملکرد آن‌ها تأثیر می‌گذارد. چنانچه دکمه‌های روی دستگاه کار نمی‌کنند باید به سلامت برد کنترل شک کنید. در این صورت لازم است که برد کنترل و پنل کنترل تعویض شود. این کار تخصصی است و تنها یک تعمیرکار مایکروفر در پونک می‌تواند آن را به درستی انجام بدهد.

خرابی لامپ مایکروفر و تعمیر ماکیروفر در پونک تهران

خرابی لامپ مگنترون مایکروفر

مشکل دیگر می‌تواند خرابی لامپ مگنترون مایکروفر باشد که در واقع می‌توان آن را قلب مایکروفر نامید. این لامپ همان قطعه‌ای است که گرمای لازم جهت یخ زدایی و پخت غذا را ایجاد می‌کند. در صورت خرابی مگنترون موارد زیر را بررسی کنید:
ابتدا از سلامت لامپ مگنترون اطمینان حاصل کنید. در صورتی که این لامپ سوخته است باید از تعمیرکار مایکروفر در پونک بخواهید آن را تعویض کند.
همچنین بهتر است برد کنترل را چک کنید چون وظیفه این قطعه رساندن ولتاژ صحیح به لامپ است. بنابراین چنانچه این قطعه ایراد داشته باشد لامپ مگنترون کار نخواهد کرد. برای تعویض برد کنترل بهتر است از یک تکنسین مجرب کمک بخواهید.

دود کردن مایکروفر

اگر دستگاه شما حین کار ناگهان دود می‌کند این مشکل می‌تواند در درجه اول به خاطر کثیف بودن دستگاه باشد. بهتر است برای رفع مشکل نظافت منظم مایکروفر را جدی بگیرید. اگر پس از انجام نظافت هنوز دستگاه دود می‌کند ممکن است دلیل آن اتصالی مدار‌ها و برد، خرابی خازن و موتور گردان و اتصالی سیم کشی باشد که در هر کدام از این موارد بهتر است از تعمیرکار مایکروفر در پونک بخواهید دستگاه را بررسی و مشکل را برطرف کند.

کلام نهایی

مایکروفر‌ها از وسایل پرکاربرد در زندگی امروزه هستند که می‌توانند به دلیل استهلاک و استفاده مداوم دچار ایراداتی بشوند. در این مطلب به بررسی چند مورد از ایرادات مایکروفر پرداختیم و روش‌های عیب‌یابی را با شما در میان گذاشتیم. چنانچه پس از مطالعه این راهنما هنوز موفق به رفع ایراد دستگاه خود نشده‌اید بهتر است از یک تعمیرکار مایکروفر در پونک کمک بخواهید.

سبد خرید

ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

برای دیدن محصولات که دنبال آن هستید تایپ کنید.
تماس: 09203637385